İletişim

Kozyatağı, Hüseyin Çelik Sk. Ayar Plaza, 34742 Kadıköy/İstanbul

info@prodaytech.com.tr

+90-536-517-52-13

Design Development

Projenizi Yazılımınızla Planlayın

Mobil uygulamalar, hayatımızın her alanına ve akla gelebilecek her iş nişine çoktan girdi. Doğal olarak, mobil uygulamaların pazar potansiyeline olan çekiciliği, en azından mobil uygulamaların yerini başka bir harika teknoloji alana kadar, yakın zamanda kaybolamaz. Ancak şaşırtıcı bir şekilde, her nişteki yalnızca bir avuç uygulama gerçekten başarılı oluyor ve tüm nişlerdeki yalnızca bir avuç uygulama onu gerçekten olağanüstü bir başarıya dönüştürüyor. Peki, diğer uygulamaların başarısızlığı ne olacak? Milyonlarca uygulamanın başarısız olmasından sorumlu olan temel faktörler nelerdir? Pekala, kötü tasarlanmış uygulama fikri ve geliştirme ve tasarım kusurlarının yanı sıra, birçok uygulama lansman öncesi ve lansman sonrası eksiklikleri nedeniyle başarısız oluyor.

Sana başarının formülünü veremem ama sana başarının formülünü verebilirim.
başarısızlığın formülü. Bu: Herkesi memnun etmeye çalışın.

Sana başarının formülünü veremem ama sana başarının formülünü verebilirim.
başarısızlığın formülü. Bu: Herkesi memnun etmeye çalışın.

Herbert Bayard Swope

Çoğumuz günlük zamanımızın önemli bir bölümünü mobil uygulamalarda harcadığımızdan ve her uygulama nişi için çok sayıda seçeneğe sahip olduklarından, onların özel ihtiyaçlarını, önceliklerini, tercihlerini ve beklentilerini bilmek uygulama pazarlamacıları için çok önemli hale geliyor. Bu nedenle her uygulama, bir uygulama projesine başlamadan önce ayrıntılı pazar araştırması yapmalıdır. Uygulama başlatmaya hazır olsa bile,

Lansman Öncesi Bir Kampanyada Eksik

Uygulama pazarlamacılarının büyük bir çoğunluğu, lansman öncesi kampanyayı tamamen kaçırırken, esas olarak lansman sonrası uygulama pazarlama teknikleri ve önlemlerine odaklanır. Bu, uygulamanın başlatıldığı sıralarda uygulamanın vızıltı ve yutturmaca oluşturmasını engeller. Uygulamayı başlattığınızda, zaten önemli sayıda insan uygulamanızı sabırsızlıkla beklemelidir ve bu, uygulama başlatma etkinliğine giden uzun pazarlama çabalarını gerektirir. Bir mobil uygulama geliştirme şirketi, uygulama hakkında lansman öncesi heyecan ve heyecan yaratmak için sosyal medya kampanyası, arama motoru reklamları, video reklamları, e-posta kampanyaları vb. gibi bir dizi pazarlama seçeneğine sahiptir. Çevrimiçi seçeneklerin yanı sıra, açık hava reklamları, basılı reklamlar, medya reklamları ve tanıtım etkinlikleri gibi geleneksel pazarlama seçenekleriyle daha geniş kitle.

Tıpkı gerçek hayatta bir perakende işletmesinin yalnızca sunduğu ürünlerle değil, aynı zamanda hizmetleri, desteği ve müşteri dostu olmasıyla da hatırlanması gibi, değerli kullanıcıları için yararlı bir müşteri destek sistemi sunan bir uygulama da diğer uygulamalardan daha fazla ilgi ve etkileşimden yararlanır. uygulamalar. Tüm dünyadaki büyük markalar, müşteri dostu destek ve hizmetleri nedeniyle takdir ve popülerliğin tadını çıkarıyor.

Comments (3)

  1. Pablo Villalpando
    09/12/2019

    SEO is always changing so leaving the strategy and tactics to Onum has more than paid for itself. We estimate ROI is over 10 to 1 – I can’t say enough about this team.

    • Pablo Villalpando
      09/12/2019

      Onum has been extremely consistent and reliable through our entire engagement. Our results speak for themselves.

  2. Pablo Villalpando
    09/12/2019

    It also gives you insights on your market’s behavior such as location, times of activity, frequency of searches, technologies used, product preferences, etc.

Leave a comment

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir